ZWROT

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 100 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).

Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

100-dniowe prawo zwrotu

Zamówione produkty możesz zwrócić w ciągu 100 dni. Jednocześnie sugerujemy, aby były to nieużywane artykuły. Z tego względu radzimy ostrożnie przymierzać odzież. Uważaj, aby nie usuwać przyczepionych metek ani nie ubrudzić artykułów.

  1. Klient ma prawo dokonać zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni bez podawania przyczyny- towar nie może nosić śladów użytkowania.
  2. Nieużywany towar należy odesłać w komplecie tzn. powinnien zawierać wszystkie elementy z metkami, paragonem oraz bez zapachu i wszelkich zabrudzeń, oraz wypełniony formularz zwrotu.
  3. Każdy zwracany do nas asortyment jest sprawdzany, jeśli powyższe warunki nie będą dotrzymane zwrot nie zostanie przyjęty.
  4. W przypadku nie przyjęcia zwrotu, odzież zostanie odesłana na koszt Klienta.
  5. Do przesyłki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu (kliknij, aby pobrać).


WYMIANA

  1. Towar jest wymieniania w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Aby dokonać wymiany, należy odesłać towar podlegający wymianie zwykłym listem na adres firmy Vein wraz z czytelnie wypełnionym formularzem. W między czasie prosimy o telefon lub email z informacją o zaistaniałej potrzebie wymiany oraz o ustalenie czy nowo wybrany produkt jest w danym momencie dostępny. Realizacja wymiany, nastąpi pod warunkiem zwrotu otrzymanego towaru i uregulowania powstałych różnic w cenach.
  2. Towar można wymienić na towar w innym kolorze, rozmiarze lub inny model.
  3. Koszty związane z odesłaniem przez klienta do sklepu towarów pokrywa zamawiający.
  4. Jeżeli wymiana ma miejsce z winy sklepu, koszt wymiany pokrywa sklep.
  5. Do przesyłki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz wymiany (kliknij, aby pobrać).


REKLAMACJE

  1. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
  2. W przypadku, gdy wymiana towaru na inny wolny od wad nie jest możliwa, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
  3. Pieniądze za zwracany produkt są przelewane z naszego konta na konto klienta.
  4. Sklep nie dokona wymiany towarów w przypadku, gdy uszkodzenia towaru będą wynikiem niewłaściwego użytkowania lub jeżeli towar zwrócony jest niekompletny bądź uszkodzony reklamacja nie zostanie przyjęta, a klient zostanie obciążony kosztami wysyłki związanymi z odesłaniem towaru.
  5. Do przesyłki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji (kliknij, aby pobrać).


Adres
Towar do zwrotu lub reklamacji prosimy wysłać w sztywnym opakowaniu (tak by nie uległ zniszczeniu), pod adres:

Vein Janina Klimczak
Ul. Spacerowa 21
95-015 Głowno

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zwrotów lub reklamacji pytania należy składać pod adresem e-mail:  sklep@vein.pl.